Hoe ziet ons leven er eigenlijk uit in Bangalore? - Reisverslag uit Bangalore, India van Carl Homberg - WaarBenJij.nu Hoe ziet ons leven er eigenlijk uit in Bangalore? - Reisverslag uit Bangalore, India van Carl Homberg - WaarBenJij.nu

Hoe ziet ons leven er eigenlijk uit in Bangalore?

Door: Carl Homberg

Blijf op de hoogte en volg Carl

16 Maart 2014 | India, Bangalore

Nieuwe aflevering van 2 brothers on the 4th floor.
In deze aflevering laten we zien hoe we wonen, waar we werken en waar we naar school gaan.


[23:17:58] Carl Homberg: https://www.youtube.com/watch?v=5itJmZg8Pxg&feature=youtu.be

  • 16 Maart 2014 - 19:24

    Jakob:

    Gaaf om te zien, zo'n klaslokaal ziet er toch wel even anders uit! Succes nog daar, we volgen jullie op de voet!

  • 16 Maart 2014 - 21:24

    Eline:

    Geweldig om te zien, echt geniaal dat verkeer en die koeien haha! Stelletje wegpiraten :P
    En naar zeg die scholen, echt heel wat anders.. Hoe krijgen ze het voor elkaar in het donker met die donkere gezichtjes..
    En Fred zal z'n vriendjes wel missen dan, als die helemaal in India zitten haha!
    Heel veel plezier nog, maar dat lukt wel zo te zien!

    Xxx

  • 18 Maart 2014 - 11:17

    Kees-Jan:

    Jullie filmpjes blijven leuk. Terwijl ik het zie, hoor ik om me heen allerlei toeters en ander lawaai. Het lijkt wel of ik in Bangalore zit... ;-)))
    Tot zo,

    Kees-Jan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, Bangalore

Carl

Voor mijn minor onderwijs internationaal perspectief ga ik naar Bangalore in India om daar stage te lopen op verschillende basisscholen.

Actief sinds 31 Jan. 2014
Verslag gelezen: 534
Totaal aantal bezoekers 8983

Voorgaande reizen:

05 Februari 2014 - 23 Mei 2014

Bangalore India

Landen bezocht: