De eerste mand zit er op. - Reisverslag uit Bangalore, India van Carl Homberg - WaarBenJij.nu De eerste mand zit er op. - Reisverslag uit Bangalore, India van Carl Homberg - WaarBenJij.nu

De eerste mand zit er op.

Door: Carl Homberg

Blijf op de hoogte en volg Carl

09 Maart 2014 | India, Bangalore

Two brothers on the 4th floor tv is terug! Dit keer weer een filmpje over de laatste weken hier in Bangalore.

Klik op de link voor het filmpje!

3 maart 2014 opgenomen.
kan helaas geen foto's uploaden omdat het internet hier echt verschrikkelijk langzaam is. We zijn bezig om sneller internet te regelen.

• 09 Maart 2014 - 21:55

Eline:

Hoi mr. Muscle!

Leuk weer zo'n filmpje! Wat lief zeg dat ze op de uni speciaal voor jullie alles omgooien! Zet er volgende keer maar een hele goede presentatie neer! :) kijken ze vast van op haha!
    En alvast heel plezier bij Deadmau5! Wat een tijden, wild hoor!
    Ga je nog vaker op kamp? Dan word je daar misschien nog wel beroemd als mr. muscle!

Ciaooo X

• 09 Maart 2014 - 23:14

Kevin:

Jeuk aan je been jongen? Knap der maar flink oplos daar, en strak pakkie heur, lange mat in de nek en je past er helemaal bij hier!

• 10 Maart 2014 - 08:08

Kees-Jan:

Dag heren,
    Het is weer een fantastisch filmpje! Bedankt voor de uitgebreide verslaglegging. Op deze manier is het voor ons in NL leuk om jullie te volgen.
    Hebben jullie inmiddels al contacten gelegd met andere basisscholen in de buurt? Ben benieuwd wat ik volgende week allemaal te zien krijg!
    Tot dan!
    Kees-Jan

• 10 Maart 2014 - 16:07

Fredriek:

Leuk om jullie zo te volgen. Het lijkt erop dat jullie het wel naar de zin hebben.
    Groetjes

• 10 Maart 2014 - 18:57